Stichting Moeke

Een maaltijd, zo simpel kan het zijn.

Nieuwe gerechten

We hebben weer heerlijke nieuwe gerechten gemaakt! Omdat we een aantal gezinnen wat vaker helpen, willen we natuurlijk wat meer variatie maken in ons aanbod. Nieuwe gerechten zijn oa andijvie ovenschotel, chili con carne a la Jamie Oliver, een Italiaanse stoofschotel met tagliatelle en morgen gaan er ook nog een bloemkool frittata maken.

We hopen natuurlijk nog meer gezinnen te kunnen helpen. Dit jaar hebben we al meer gezinnen mogen helpen dan de laatste 2 jaar bij elkaar. En we doen dat met heel veel liefde. Dus schroom niet! Meld je aan. Enige voorwaarde is dat koken een opgave moet zijn, wat de reden daarvan ook is.

Wij weten als geen ander hoe het is als je leven op de kop staat door wat dan ook. En hoe moeilijk het dan is om gewoon te blijven koken. Daar om helpen we graag!

Prijzen: volwassene €2,- kinderen tot 12 jaar €1,- en kinderen van 12-18 €1,50.

Daar kan je amper zelf voor koken. En red je dit financieel niet, dan hebben we nog een potje waarmee we kunnen kijken of we je tegemoet kunnen komen.