Stichting Moeke

Een maaltijd, zo simpel kan het zijn.

Verantwoording ANBI

sinds 1-1-2014 heeft MOEKE de ANBI status

• Naam van de instelling: Stichting MOEKE
  • RSIN/fiscaal nummer: 852048300
  • Contactgegevens: Postadres: Lange Akker 36 8266KM Kampen. telefoonnr 06 13 58 94 36 email: info@stichtingmoeke.nl
  • Doelstelling stichting: a. het beschikbaar stellen van diepgevroren warme maaltijden (en eventueel andere etenswaren) aan: – gezinnen met één of meer ernstig of chronisch zieke kinderen teneinde de ouder(s) zodoende in staat te stellen om voldoende aandacht aan hun zieke kind(eren) te geven; alsmede – personen en/of gezinnen voor wie het een beletsel/belemmering is om zich(zelf) of hun gezin van een warme maaltijd te voorzien; b. het beschikbaar stellen van één of meer koks en/of één of meer andere personen die: – thuis bij de tot de doelgroep behorende gezinnen; – thuis bij de andere tot de doelgroep behorende personen; ondersteuning kunnen verlenen bij het bereiden en/of serveren van de warme maaltijden en bij het verrichten van andere daarmee verband houdende werkzaamheden;c. het verrichten van alle verdere handelingen, die met het vorenstaande in de ruimste zin verband houden of daartoe bevorderlijk kunnen zijn.”
  • Bestuurssamenstelling en namen bestuursleden Voorzitter/ initiatiefnemer: EH Vreugdenhil Secretaris: B.A. Van Walstijn Penningmeester: A.S. Wels
  • Beloningsbeleid Alle werkzaamheden gebeuren op geheel vrijwillige basis.
  • Verslag uitgevoerde activiteiten
    – Duiten ingezameld op het Full Color festival en daarnaast via winkels (juni 2016)
    – collecteren met het oranje fonds (mei 2016)
    – Veiling van buitenritten door manege Elburg tbv Stichting MOEKE (juni 2016)